Inriktning
HantverksprogrammetLÄRLINGSL.IMV
Lärlingsliknande utbildning - mer än häften av utbildningen sker på en arbetsplats.
Inriktning mot ett visst nationellt program för att eleven så snart som möjligt ska kunna antas till det nationella programmet.
Preliminär antagning i år
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 102,5 | 6 |
Slutgiltig förra året
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
100 | 100 | 2 |
Brukar öka med från preliminär
0merit
Hur mycket antagningsgränsen ökat från den preliminära till den slutgiltiga de senaste två åren.
Inriktning
Barn- och fritidsprogrammetLÄRLINGSL.IMV
Lärlingsliknande utbildning - mer än häften av utbildningen sker på en arbetsplats.
Inriktning mot ett visst nationellt program för att eleven så snart som möjligt ska kunna antas till det nationella programmet.
Preliminär antagning i år
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 87,5 | 3 |
Slutgiltig förra året
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 147,5 | 1 |
Brukar öka med från preliminär
0merit
Hur mycket antagningsgränsen ökat från den preliminära till den slutgiltiga de senaste två åren.
Inriktning
Försäljning och serviceLÄRLINGSL.IMV
Lärlingsliknande utbildning - mer än häften av utbildningen sker på en arbetsplats.
Inriktning mot ett visst nationellt program för att eleven så snart som möjligt ska kunna antas till det nationella programmet.
Preliminär antagning i år
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 112,5 | 2 |
Slutgiltig förra året
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
175 | 175 | 2 |
Brukar förändras med från preliminär
-130 - 0merit
Hur mycket antagningsgränsen förändrats från den preliminära till den slutgiltiga de senaste två åren.
Inriktning
Fordons- och transportprogrammetLÄRLINGSL.IMV
Lärlingsliknande utbildning - mer än häften av utbildningen sker på en arbetsplats.
Inriktning mot ett visst nationellt program för att eleven så snart som möjligt ska kunna antas till det nationella programmet.
Preliminär antagning i år
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 90 | 2 |
Slutgiltig förra året
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 102,5 | 1 |
Inriktning
Bygg- och anläggningsprogrammetLÄRLINGSL.IMV
Lärlingsliknande utbildning - mer än häften av utbildningen sker på en arbetsplats.
Inriktning mot ett visst nationellt program för att eleven så snart som möjligt ska kunna antas till det nationella programmet.
Preliminär antagning i år
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 105 | 1 |
Slutgiltig förra året
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 160 | 1 |
Brukar öka med från preliminär
0merit
Hur mycket antagningsgränsen ökat från den preliminära till den slutgiltiga de senaste två åren.
Inriktning
Hotell och turismLÄRLINGSL.IMV
Lärlingsliknande utbildning - mer än häften av utbildningen sker på en arbetsplats.
Inriktning mot ett visst nationellt program för att eleven så snart som möjligt ska kunna antas till det nationella programmet.
Preliminär antagning i år
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 92,5 | 1 |
Slutgiltig förra året
Lägsta antagningspoäng | Median | Antal antagna elever |
---|---|---|
0 | 0 | 0 |
Brukar öka med från preliminär
0merit
Hur mycket antagningsgränsen ökat från den preliminära till den slutgiltiga de senaste två åren.